W dniu 26 marca uczniowie drugich klasy technikum obsługi turystycznej oraz technikum żywienia i usług gastronomicznych, pod opieką Pani Dyrektor Magdaleny Gdowskiej oraz nauczycielek Agnieszki Spały oraz Elżbiety Sabat wybrali się do trzygwiazdkowego Hotelu „Miodowy Młyn" w Opatowie. Najważniejszym celem wyjścia uczniów było zapoznanie się z zasadami funkcjonowania Hotelu oraz ofertą dla potencjalnych gości. Młodzież miała możliwość dokonania oceny lokalizacji obiektu oraz obejrzenia go z perspektywy gościa hotelowego.

Uczniowie odbyli jakościową praktykę zaznajamiając się z rozwiązaniami technologicznymi stosowanymi w nowoczesnym przedsiębiorstwie w szczególności poznali:

  • strukturę organizacyjno – prawną obiektu hotelarskiego,
  • układ funkcjonalno – komunikacyjny całego zakładu,
  • czynności związane z kompleksową obsługą gości,
  • usługi dodatkowe zgodnie z zapotrzebowaniem gości,
  • obsługę urządzeń technicznych,
  • sposoby nowoczesnego zarządzania gastronomią hotelową,
  • wyposażenie części produkcyjnej,
  • formy i techniki obsługi konsumenta,
  • sposoby organizacji stanowiska pracy,
  • sposoby komunikowania i kontaktowania się z gośćmi,
  • sposoby przygotowania sali konsumenckiej na określoną imprezę oraz obsługę konferencji i imprez okolicznościowych.

Hotel został wybudowany po to, by zaspokoić potrzeby klienta, zwracając szczególną uwagę na komfort i wygodę. Grupa młodzieży została oprowadzona po całym obiekcie; obejrzeli pokoje hotelowe, przestronne apartamenty, nowoczesną siłownię oraz zaplecze gastronomiczne hotelu. Młodzież miała również możliwość poznać w praktyce proces produkcji wybranych potraw i napojów oraz zapoznać się z tajnikami sztuki kelnerskiej. Wyprawa zakończyła się pozytywnymi uwagami uczniów na temat Hotelu „Miodowy Młyn" jak i obsługi obiektu.